Ενίσχυση Της Αντοχής Της Μυικής Μάζας Των Αθλητών

Γνωρίζουμε όλοι τι είναι ένα συμπλήρωμα διατροφής ή διατροφής, αλλά τι είναι ένα συμπλήρωμα σπορ; Ένα συμπλήρωμα αθλητισμού είναι μια υποκατηγορία συμπληρωμάτων διατροφής. Το αθλητικό συμπλήρωμα συνδέεται με την άνοδο των αθλητικών αποτελεσμάτων, την εντατικοποίηση της προπόνησης, τη μείωση των συνεπειών όπως ο υαλοπίνακας κλπ.

Πολλοί αθλητές χρησιμοποιούν κάποιο είδος συμπληρώματος ή συμπληρωμάτων σπορ, αλλά αν είστε αθλητής πρέπει να είστε προσεκτικοί καθώς μερικά από τα χημικά που χρησιμοποιούνται στην παραγωγή συμπληρωμάτων ή σε ορισμένα από τα ίδια τα συμπληρώματα μπορεί να βρίσκονται στον κατάλογο των απαγορευμένων ουσιών.

Καφεΐνη

Η καφεΐνη είναι ένα παράδειγμα συμπληρώματος σπορ. Οι αθλητές έχουν χρησιμοποιήσει την καφεΐνη για μεγάλο χρονικό διάστημα, καθώς τους βοηθά να παραμείνουν σε εγρήγορση και να βελτιώσουν την αντοχή.

Ένα καλό πράγμα για την καφεΐνη είναι ότι έγιναν πολλές έρευνες για αυτό.

Σύμφωνα με πολλούς ερευνητές του αθλητισμού, τα συμπληρώματα καφεΐνης υποστηρίζουν ότι η καφεΐνη βελτιώνει την αθλητική απόδοση, αυξάνει την ενέργεια, καθυστερεί την κόπωση, βελτιώνει την καύση λίπους και ενισχύει την απώλεια σωματικού λίπους.

Πρωτεΐνη

Η πρωτεΐνη είναι ένα άλλο παράδειγμα ενός συμπληρώματος σπορ. Σύμφωνα με πολλούς αθλητές, οι δίαιτες με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες συμβάλλουν στην αύξηση της μυϊκής μάζας και στην ενίσχυση της δύναμης. Δυστυχώς δεν υπάρχει επιστημονική απόδειξη για αυτό σήμερα.

Τα συμπληρώματα πρωτεΐνης υποστηρίζουν ότι η πρωτεΐνη υποστηρίζει την ανάπτυξη των μυών, αυξάνει τη μυϊκή δύναμη και τη μάζα, βελτιώνει την ανάκτηση κλπ.

Και πάλι, δεν υπάρχει διαθέσιμη έρευνα για να αποδειχθούν οι ισχυρισμοί αυτοί.

Κρεατίνη

Η κρεατίνη είναι ένα ακόμη παράδειγμα ενός συμπληρώματος σπορ. Σύμφωνα με πολλούς ερευνητές του αθλητισμού, τα συμπληρώματα κρεατίνης φαίνεται να επιτρέπουν στους μυς να δουλέψουν σκληρότερα, προτού να κουραστούν.

Τα συμπληρώματα κρεατίνης υποστηρίζουν ότι η κρεατίνη βελτιώνει την απόδοση υψηλής ισχύος μικρής διάρκειας, αυξάνει τη μυϊκή μάζα, καθυστερεί την κόπωση.

Εάν είστε αθλητής, πρέπει να είστε προσεκτικοί σχετικά με τη χρήση κρεατίνης αθλητικών συμπληρωμάτων καθώς υπάρχει πολύ λίγη έρευνα σχετικά με την ασφάλεια της κρεατίνης.

Σχολιάστε