Είναι Τελικά Εφικτό Να Αποκτήσουμε Κάποια Στιγμή Το Τέλειο Σώμα;

Αν έχουμε το τέλειο σώμα, γίνεται ένας αγώνας για να το διατηρήσουμε. «Δεν μπορώ να κερδίσω αυτό το βάρος πίσω.» Αν δεν το έχουμε, το αμαρτάνουμε, μερικοί από το ανυπόληπτο λαχτάρα. Αυτή η λαχτάρα μπορεί να φτάσει σε μια εμμονή σε ακραία μέτρα (Al Roker). Αγωνιζόμαστε για αυτούς τους χαμηλού σωματικού λίπους 8-10% για τους … ΠερισσότεραΕίναι Τελικά Εφικτό Να Αποκτήσουμε Κάποια Στιγμή Το Τέλειο Σώμα;

Άσκηση Αρθρίτιδας – Ένας Τρόπος Για Να Ανακουφίσετε Τη Δυσκαμψία

Ακόμη και όταν δεν μπορείτε να το κάνετε να περπατήσετε ή να κάνετε μαθήματα ιππασίας ή γιόγκα, υπάρχουν ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε καθημερινά για να βελτιώσετε την ευελιξία, τη δύναμη και τη ρύθμιση όταν υποφέρετε από αρθρίτιδα. Μπορείτε να καρφώσετε τα πόδια σας ενώ κάθεστε σε μια καρέκλα που βλέπει προς τα εμπρός απλά … ΠερισσότεραΆσκηση Αρθρίτιδας – Ένας Τρόπος Για Να Ανακουφίσετε Τη Δυσκαμψία

8 Σημεία Για Να Βελτιώσετε Εύκολα Την Διατροφή Των Παιδιών Σας

Μία από τις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις που μου τίθεται είναι πώς να βοηθήσω έναν επιλεκτικό τρώγο. Εάν ανησυχείτε ότι το παιδί σας δεν θα πάρει αρκετά θρεπτικά συστατικά από μια περιορισμένη επιλογή τροφίμων, τα καλά νέα είναι ότι επειδή η αμερικανική τροφή είναι υπερ-εμπλουτισμένη, οι ανεπάρκειες των θρεπτικών ουσιών είναι σπάνιες. Εάν το παιδί σας … Περισσότερα8 Σημεία Για Να Βελτιώσετε Εύκολα Την Διατροφή Των Παιδιών Σας

Έναρξη Προγράμματος Άσκησης: Νέα Σχέση Εν Όψη!

Εννέα φορές από τα 10 που συνέβη, απλά προσπαθήσατε να το κάνετε πάρα πολύ σύντομα. Είναι σαν να χρονολογείται. Συναντάς κάποιον που σου αρέσει και θέλεις να σε αρέσει και εσύ, έτσι ώστε να τον καλέσεις πέντε φορές την ημέρα, αφήνοντας έξυπνα μηνύματα στον τηλεφωνητή. Τους αγοράζετε χαριτωμένα δώρα και κάρτες, έτσι ώστε να γνωρίζουν … ΠερισσότεραΈναρξη Προγράμματος Άσκησης: Νέα Σχέση Εν Όψη!

Ιστορία Διατροφής, Εξέλιξη Και Σύγχρονη Υγιεινή Δίαιτα

Η διατροφή έχει να κάνει με την υγεία. Αυτό δεν είναι ειδήσεις, αλλά κοιτάζοντας γύρω από τις τρελές πληροφορίες στην αγορά, κάποιος αναρωτιέται αν κάποιος κάνει πραγματικά τη σύνδεση: αυτό που τρώτε επηρεάζει το πώς αισθάνεστε. Είναι τόσο απλό. Η υγεία σας εξαρτάται από τις επιλογές τροφίμων που κάνετε τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα. Πάρτε … ΠερισσότεραΙστορία Διατροφής, Εξέλιξη Και Σύγχρονη Υγιεινή Δίαιτα

Διαχείριση Σωματικού Βάρους Και Δείκτης Μάζας Σώματος

Καθώς αυξάνεται το φαινόμενο της δίαιτας, με ένα νέο «γκουρού διατροφής» που αναγγέλλει «Η ΔΙΑΛΥΣΗ» σχεδόν εβδομαδιαίως, έτσι και οι γραμμές των αποβλήτων της Αμερικής επεκτείνονται. Η παχυσαρκία είναι πλέον ισχυρή και κερδίζει δευτερόλεπτο για τα τσιγάρα ως προληπτική αιτία θανάτου ή ασθένειας. Ο όρος δίαιτα φαίνεται ότι έχει πάρει ένα εντελώς νέο νόημα, μετακινώντας … ΠερισσότεραΔιαχείριση Σωματικού Βάρους Και Δείκτης Μάζας Σώματος

Μην Αφαιρείτε Τα Λίπη Από Την Διατροφή Σας Σε Καμία Περίπτωση

Ξέρατε ότι ορισμένα λίπη είναι απαραίτητα για το σώμα; Ναι, υπάρχουν λίγα λίπη που το σώμα μας δεν μπορεί να παράγει, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να τα πάρουμε από το φαγητό μας. Ίσως έχετε ακούσει ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και ωμέγα-6 λιπαρά οξέα. Αυτά και τα δύο θεωρούνται απαραίτητα και πρέπει να παρέχονται από τα … ΠερισσότεραΜην Αφαιρείτε Τα Λίπη Από Την Διατροφή Σας Σε Καμία Περίπτωση

Δοκιμάστε Την Διαλειμματική Άσκηση, Αν Δεν Το Έχετε Ήδη Κάνει

Είσαι σε μια άσκηση; Θέλετε να κλωτσήσετε το επίπεδο γυμναστικής σας σε μια εγκοπή και να αυξήσετε την αντοχή σας; Θα θέλατε να προσθέσετε περισσότερη ένταση σε ένα workout; Η διαλειμματική άσκηση είναι ένας καλός τρόπος για την επίτευξη όλων αυτών των στόχων με ασφαλή και συστηματικό τρόπο. Η διαλειμματική άσκηση είναι απλά θέμα εναλλαγής … ΠερισσότεραΔοκιμάστε Την Διαλειμματική Άσκηση, Αν Δεν Το Έχετε Ήδη Κάνει

Νέα Ελπίδα Για Την Επίτευξη Και Διατήρηση Υγιούς Σωματικού Βάρους

Το ποσοστό των Αμερικανών που είναι υπέρβαροι και παχύσαρκοι αυξάνεται πολύ γρήγορα. Ως «υπέρβαρο» ορίζεται ο Δείκτης Μάζας Σώματος (ΔΜΣ) από 25,0 σε 29,9, ενώ ο ΔΜΣ 30 ή μεγαλύτερος ορίζεται ως «παχύσαρκος». Σύμφωνα με το Εθνικό Κέντρο Στατιστικών για την Υγεία, το 56% του πληθυσμού ήταν υπέρβαρο κατά την περίοδο αναφοράς από το 1988 … ΠερισσότεραΝέα Ελπίδα Για Την Επίτευξη Και Διατήρηση Υγιούς Σωματικού Βάρους

Προσέξτε Την Διατροφή Σας Για Να Αποφύγετε Τον Τυμπανισμό

Μια μεγάλη διατροφική άκρη είναι να κόψετε τη ζάχαρη από τη διατροφή σας και να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε ένα τεχνητό γλυκαντικό. Η υπερβολική ζάχαρη μπορεί να οδηγήσει σε πολλά προβλήματα υγείας, συμπεριλαμβανομένων σοβαρών καρδιακών προβλημάτων. Το Splenda είναι μια μεγάλη εναλλακτική λύση για να δημιουργήσετε τη γλυκιά γεύση που θέλετε χωρίς τους αρνητικούς κινδύνους για … ΠερισσότεραΠροσέξτε Την Διατροφή Σας Για Να Αποφύγετε Τον Τυμπανισμό