Οι Διαφορές Ανάμεσα Σε Τυπική Άσκηση Και Σε Συνειδητή Προπόνηση

Πίσω, όταν ήμουν νέος και ζούσα στο αγρόκτημα των γονιών μου, πάντα φάνηκε ότι υπήρχαν πολλά καθήκοντα που προορίζονταν για τον χαμηλό άνθρωπο στον τοτέμ πόλο. Και το μαντέψατε. Αυτός ο χαμηλός μου ήταν εγώ. Η συλλογή και η συσσώρευση ραβδιών φάνηκε να είναι ένα από τα αγαπημένα καθήκοντα του μπαμπά μου για μένα, και ειλικρινά, ήταν μια από τις λιγότερο επιθυμητές δουλειές μου να κάνω. Αστείο πώς λειτουργεί αυτό.

Τυπική Άσκηση

Εν πάση περιπτώσει, κάθε φορά που ο μπαμπάς μου θα μου έλεγε να βγαίνω έξω και να ολοκληρώσω ένα από αυτά τα ανεπιθύμητα καθήκοντα, θα απαντούσα με την απαιτούμενη σφυροκόπημα, παραπονούντα και φέρεται ότι προέρχεται συνήθως από έναν νεαρό που χρειάζεται να κάνει κάτι δεν θέλει να κάνει. Παρ ‘όλα αυτά, θα έπεφνα και θα ξεκίνησα το καθήκον μου, συνήθως σε μισό-assed τρόπο.

Στη συνέχεια θα έμπαινα και θα έλεγα στον μπαμπά μου ότι είχα ολοκληρώσει την αποστολή μου. Θα βγεί, θα το ελέγξει και 9 φορές από τα 10, θα με έκανε να γυρίσω πίσω και να ξανακάνω, να ολοκληρώσω ή να έχω κάποια πτυχή της δουλειάς μου. Θα μου έλεγε πάντα, “Είναι πολύ πιο εύκολο να το κάνεις αυτό σωστά την πρώτη φορά”. Αυτό είναι ένα μάθημα που δεν βυθίστηκε μέχρι κάποια χρόνια αργότερα.

Τώρα, όμως, αγκαλιάζω πλήρως τη φιλοσοφία του πατέρα μου, εν μέρει, διότι σε καθημερινή βάση βλέπω τα ίδια θέματα / στάσεις που είχα ως νεαρό άτομο που εμφανίζονται στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι πλησιάζουν τα προγράμματα άσκησής τους.

Φαίνεται ότι σήμερα οι άνθρωποι είναι σε τόσο βιασύνη για να μην φτάσουν πουθενά.

Το βλέπω στα πρόσωπά τους όταν περπατούν στην πόρτα στην εγκατάσταση μου. Είναι είτε στο τελευταίο μέρος είτε ήταν ήδη στο επόμενο μέρος που πηγαίνουν. Έχουν ήδη καθιερωθεί για μια πολύ αντιπαραγωγική προπόνηση. Αυτό που πραγματικά συμβαίνει είναι ότι είναι ακριβώς εκεί για να «κάνουν» την άσκησή τους και δεν είναι πραγματικά σε επαφή με τον προσωπικό τους λόγο (τους λόγους) για να είναι εκεί.

Απλά ξέρουν ότι ο καθένας λέει ότι πρέπει να ασκείστε επειδή θα σας βοηθήσει να παραμείνετε υγιείς, να χάσετε λίπος κ.λπ. Όταν κάνετε ακριβώς κάτι, 9 φορές έξω από 10 θα καταλήξουμε σαν τα σχέδια μου για τα αγόρια – που χρειάζονται διόρθωση ή φινίρισμα. Αυτό είναι όταν η απογοήτευση μπαίνει σε πολλούς ανθρώπους. Απλά δεν φαίνεται να καταλαβαίνουν γιατί δεν παίρνουν αυτό που θέλουν από το πρόγραμμα άσκησής τους.

Θα μπορούσα να εκπαιδεύσω δύο παρόμοια άτομα που εκτελούν την ίδια άσκηση με ακριβώς την ίδια μορφή. Ωστόσο, δεν θα έχουν το ίδιο αποτέλεσμα επειδή ένας από αυτούς είναι ένας “πράττης” και ένας από αυτούς είναι ένας “εκτελεστής”. Μπορεί να αναρωτιέστε: “Τροία, ποια είναι η διαφορά;”

Για να το πούμε απλά, δεδομένου ότι ο εγκέφαλός σας λέει στους μυς σας τι να κάνει, υπάρχει μια σύνδεση μεταξύ των δύο. Αυτό είναι συνήθως αναφέρεται ως η “σύνδεση μυς-μυών” (η μυς-μυϊκή σύνδεση για να θέσει απλά είναι προσοχή / εστιάζοντας στους μυς που χρησιμοποιείτε για να εκτελέσετε μια συγκεκριμένη κίνηση.)

Ένας άλλος τρόπος για να το εξετάσουμε θα ήταν διανοητικά να επικεντρωθεί στην σκόπιμη σύμπτωση / επιμήκυνση των σωστών μυών σε όλο το κίνημα). Παρόλο που υπάρχει λίγη έρευνα για το φαινόμενο αυτό, υπάρχει και έχει αποδειχθεί με τεράστια ποσά από ανεπιθύμητα στοιχεία από ανθρώπους που έχουν εξαιρετικά μεγάλη επιτυχία στα προγράμματα άσκησής τους.

Πιστεύω ότι υπάρχουν δύο κύριες διαφορές μεταξύ του “πράκτορα” και του “εκτελεστή”.

1) Οι “νοσηλευτές” δεν είναι διανοητικά διαθέσιμοι. Σκέφτονται είτε την προηγούμενη δέσμευσή τους είτε σχεδιάζουν ήδη την επόμενη δέσμευσή τους. Είτε έτσι είτε αλλιώς, δεν επικεντρώνονται στο συγκεκριμένο έργο και έχουν εξαλείψει την πιθανότητα να έχουν μια βέλτιστη συνεδρία κατάρτισης. Οι “ερμηνευτές” έρχονται έτοιμοι να αξιοποιήσουν στο έπακρο την προπόνησή τους. Επικεντρώνονται στις ασκήσεις τους και αξιοποιούν τη σύνδεση πνεύματος-μυός στο μέγιστο δυνατό βαθμό.

2) Οι “Doers” δεν έχουν σαφώς καθορισμένους στόχους. Αν δεν ξέρετε γιατί κάνετε κάτι και δεν δεσμεύεστε πλήρως για την επίτευξη αυτού, τότε υπάρχει πολύ μεγάλη πιθανότητα να μην το επιτύχετε ποτέ. Οι “ερμηνευτές” έχουν σαφώς καθορισμένους στόχους που είναι σημαντικοί για την επίτευξη τους. Έτσι, προσεγγίζουν κάθε εκπαιδευτική συνεδρία με την επιθυμία να σημειωθεί πρόοδος στην επίτευξη αυτών των στόχων.

Αυτό δεν σημαίνει ότι οι “δράστες” χάνουν εντελώς τον χρόνο τους. Επιτελούν κάποια σωματική εργασία, η οποία είναι η εκπαίδευση που είναι στην πιο βασική της μορφή. Παρόλο που οι “δράστες” μπορεί να έχουν μια σκοτεινή ιδέα για το τι είναι οι στόχοι τους, επειδή τους λείπει ο μυϊκός-μυϊκός σύνδεσμος, συχνά απογοητεύονται από την πρόοδό τους και παραιτούνται εντελώς πριν επιτύχουν τους στόχους τους.

Οι “ερμηνευτές”, από την άλλη πλευρά, χρησιμοποιούν τη σύνδεση μυαλού-μυός για να κάνουν σταθερή πρόοδο προς τους στόχους τους. Προκειμένου να επιτύχουν τους στόχους τους, μαθαίνουν ποιες ασκήσεις είναι καταλληλότερες για να επιτύχουν τους στόχους τους και τις κατάλληλες μεθόδους για την εκτέλεση αυτών των ασκήσεων. Προσπαθούν να κατανοήσουν το πώς λειτουργούν τα σώματα τους, όχι μόνο κατά τις εκπαιδευτικές τους συνεδρίες, αλλά και κατά τη διάρκεια των περιόδων διατροφής και ανάκαμψης.

Συνειδητή Προπόνηση

Για να το θέσω ομαλά, οι “καλλιτέχνες” ενδιαφέρονται πραγματικά για την επίτευξη των στόχων / στόχων τους και αναλαμβάνουν την απαιτούμενη προσπάθεια για να το κάνουν, ενώ οι “εργάτες” απλά βάζουν εκεί τον χρόνο τους.

Συμβουλές Που Θα Σας Βοηθήσουν Να Γίνετε “PERFORMER” Με Το Eco Slim:

  • Ορίστε στόχους και στη συνέχεια ενισχύστε τους σε σας καθημερινά. Σας προτείνω να χρησιμοποιήσετε την τεχνική SMART Goals. Ειδικές, μετρήσιμες, εφικτές, ρεαλιστικές και πρακτικές.
  • Χαμηλώστε. Δεν υπάρχει λόγος να παγώσουμε τη στάση της κοινωνίας μας “θέλω χθες”. “Η Ρώμη δεν χτίστηκε σε μια μέρα” και ούτε θα επιτύχετε τους στόχους σας σε μια μέρα ή ακόμα και μια εβδομάδα. Η εκπαίδευση / άσκηση είναι μια φυσική ικανότητα που πρέπει να μάθει. Πάρτε το χρόνο σας και μάθετε τον σωστό τρόπο να κάνετε αυτό που κάνετε. Θα εκπλαγείτε με το πόσο παραγωγικότερες θα είναι οι εκπαιδευτικές σας συνεδρίες όταν είστε σε θέση να το κάνετε αυτό.
  • Θυμηθείτε ότι όπως και κάθε άλλη καμπύλη μάθησης, αυτή η διαφέρει από άτομο σε άτομο. Μην απογοητεύεστε επειδή σας παίρνει περισσότερο χρόνο για να μάθετε κάτι από άλλους που χρησιμοποιούν το Eco Slim για να χάσουν βάρος ή να ανεβάσουν απόδοση.
  • Προετοιμάστε τον εαυτό σας για τις εκπαιδευτικές σας συνεδρίες. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να το κάνετε αυτό, όπως να ακούτε μουσική (προσωπικά, κάτι σαν το Eco Slim μου ταιριάζει) ή να επαναλάβετε μια ειδική προσωπική φράση. “Πρόκειται να έχω την καλύτερη προπόνηση της ζωής μου” είναι καλή. Οτιδήποτε θα σας φέρει στη σωστή νοοτροπία για να έχετε μια μεγάλη προπόνηση θα λειτουργήσει.
  • Η κατάρτιση απαιτεί να σκεφτείτε τι κάνετε ενώ κάνετε. Επιπλέον, αποδεικνύεται ότι η ψυχική συνείδηση ​​κατά τη διάρκεια της άσκησης φέρνει επίσης ευεργετική διάκριση σε άλλες πνευματικές δραστηριότητες.

Τα τρία βασικά σημεία που θα ήθελα να κάνουν όλοι από αυτό το άρθρο είναι:

  1. Είναι εξαιρετικά σημαντικό να θέσετε στόχους που δεν είναι άλλοι. Με αυτόν τον τρόπο θα γνωρίζετε ακριβώς γιατί εκπαιδεύετε.
  2. Η Εκπαίδευση / Άσκηση είναι μια μαθησιακή διαδικασία, μόνο και μόνο επειδή δεν το αποκτήσετε μετά από δύο επαναλήψεις της πρακτικής δεν σημαίνει ότι ποτέ δεν θα μπορέσετε να εκτελέσετε αυτή την άσκηση. Εάν βάζετε το κατάλληλο επίπεδο προσπάθειας για να κάνετε τις ασκήσεις σας σωστά, θα ανταμειφθείτε με την επίτευξη των στόχων σας.
  3. Η εκπαίδευση σας απαιτεί να είστε “εκεί” ψυχικά για να επιτύχετε τα βέλτιστα αποτελέσματα με το Eco Slim. Εάν παίζετε πάντα το παιχνίδι “Α” σε κάθε εκπαιδευτική συνεδρία, δεν θα απογοητευτείτε από τα αποτελέσματα. Ο μπαμπάς μου ήταν σωστός. Είναι πιο εύκολο να το κάνετε σωστά την πρώτη φορά.

Σχολιάστε